Što je uključeno u najam vozila?

Kada tražite cijenu najma morate znati što je uključeno u navedenu cijenu. Potrebe stranaka su različite i trebate biti sigurni da plaćate ono što želite. Ono što je uključeno u Antropoti Vip Club Concierge service ovu cijenu biti će prikazano na rezervaciji ili ugovoru o najmu, a to je:

• Osnovno osiguranje do iznosa franšize (CDW)
• Zaštita od krađe vozila (TP)
• Zimske gume u zimskom periodu

Može li se promijeniti ili otkazati rezervacija?

Nakon što ste obavili rezervaciju, dobit ćete potvrdu s Vašim rezervacijskim brojem. Ako
želite ili trebate promijeniti rezervaciju, samo odaberite Promjena ili otkaz rezervacije. Alternativno, s brojem svoje rezervacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 0 91 157 87 27 ili na e-mail adresu info@antropoti.com.

Želim produljiti rezervaciju vozila

Ako još uvijek niste preuzeli vozilo, rezervaciju možete produljiti preko Interneta. No, u slučaju da ste preuzeli vozilo, kontaktirajte lokalnu poslovnicu u kojoj ste vozilo preuzeli ili rezervacijski centar na broj telefona +385 0 91 157 87 27 ili na e-mail info@antropoti.com.

Što je potrebno pri preuzimanju vozila?

Pri preuzimanju vozila dužni ste predočiti svoju:
• vozačku dozvolu
• kreditnu karticu
• putovnicu ili osobnu iskaznicu

Kako cijena najma uključuje osnovno osiguranje, agent će Vas pitati želite li dodatno osiguranje. Molimo Vas, proučite dio o osiguranjima. Automobil Vam se predaje s punim spremnikom goriva te ste ga dužni s punim spremnikom i vratiti, u protivnom se naplaćuje usluga točenja goriva kao i razlika goriva koje nedostaje u rezervoaru vozila.

Dobit ćete Ugovor o najmu kako biste ga pročitali i potpisali. U njemu su naglašeni svi važni troškovi, kao i osiguranja za koja ste se odlučili. Pregledat ćete automobil kako biste ustanovili u kakvom stanju preuzimate vozilo i potpisom to potvrđujete. Taj je postupak nužan za utvrđivanje eventualne štete tijekom Vašeg najma. Nakon toga dobit ćete ključeve automobila, kopiju Ugovora o najmu i formular o stanju automobila.

Mogu li putovati van granica zemlje u kojoj je vozilo rezervirano?

Naravno, možete putovati van granica Hrvatske uz dodatnu naplatu. Pokrivene su sve europske zemlje. Za dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 0 91 157 87 27 ili na e-mail adresu info@antropoti.com.

Može li se Antropoti Vip Club Concierge service rent-a-car vozilo ostaviti u inozemstvu?

Može prema posebnom zahtjevu, za dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 0 91 157 87 27 ili na e-mail adresu info@antropoti.com.

Koja dodatna oprema i usluge su dostupni, te kako se plaćaju?

• WiFi uređaj – 45,00 HRK + PDV (6 € + VAT)
• GPS navigacija – 52,50 HRK/7 € + PDV (maksimalno 525,00 HRK/69 € + PDV)
• Dječja sjedalica – 33,75 HRK/4,5 € + PDV (maksimalno 337,50 HRK/44 € + PDV)
• Preuzimanje i vraćanje vozila van radnog vremena – 225,00 HRK/29,33 € + PDV
• Preuzimanje i vraćanje vozila na određenoj lokaciji – 225,00 HRK/29,33 € + PDV
• Naknada za vraćanje vozila u drugu poslovnicu – 300,00 HRK/39,11 € + PDV
• Dodatan vozač, naplaćuje se u periodu 01.04. – 18.10. – 37,50 HRK/5 € + PDV dnevno (maksimalno 375,00 HRK/50 € + PDV po najmu)
• Preuzimanje i vraćanje vozila na određenoj lokaciji – 225,00 HRK/29,33 € + PDV
• Naknada za vraćanje vozila u drugu poslovnicu  – 412,50 HRK/54 € + PDV (za najmove do 6 dana, van sezone; 01.01.-20.06./01.09.- 31.12.)
– 487,50 HRK/64 € + PDV (za najmove do 14 dana, u sezoni 21.06. – 31.08.)
• Zeleni karton (obaveza dokument ako se vozilom domaće registracije putuje u inozemstvo): -37,50 HRK/5 € + PDV dnevno (maksimalno 375,00 HRK/49 € + PDV po najmu)

Za dodatnu opremu plaćate u poslovnici u kojoj vraćate vozilo. Ako ste dodatnu opremu odabrali prilikom rezervacije automobila, cijena je već uračunata u najam i uključena je u predujam koji pokrivate kreditnom karticom. U slučaju naknadne odluke za dodatnom opremom, cijena iste bit će Vam obračunata u poslovnici u kojoj preuzimate vozilo.

Dodatni troškovi

Troškovi koji se naknadno mogu pojaviti na Vašem ugovoru ovise o Vama, a to su

1. Usluga točenja goriva:

Pravilo jest da vozilo dobijete s punim spremnikom i u takvom ga stanju trebate i vratiti, ako iz nekog razloga to niste učinili, mi ćemo Vam tu uslugu naplatiti 200,00 HRK/26,07 € + PDV, kao i razliku između preuzetog i vraćenog goriva.

2. Kašnjenje kod vraćanja vozila naplaćuje se po slijedećim pravilima:

0-180 min = ne naplaćuje se
3h – 5h = 1/5 dnevne cijene po satu
5h ili više = dodatan dan

3. Prekršajne i parkirne kazne:

Najmoprimac snosi sve troškove prometnih prekršaja i kazni. Ako najmoprimac ne
podmiri troškove prometnih prekršaja i kazni za vrijeme trajanja najma, Antropoti Vip
club Concierge service će snositi troškove te ih naknadno naplatiti najmoprimcu uz dodatne administrativne troškove.

Sudionik sam prometne nesreće

O postupku u slučaju prometne nesreće možete saznati na stranici MUP-a www.mup.hr/58.aspx, no ukratko postupak je ovakav; sudionik u prometnoj nesreći u kojoj je netko izgubio život ili je ozlijeđen ili je nastala veća materijalna šteta, dužan je:
• ostati na mjestu prometne nesreće, s tim što se može privremeno udaljiti samo radi pružanja pomoći osobama ozlijeđenim u prometnoj nesreći ili ako mu je samome potrebna liječnička pomoć, odnosno radi obavještavanja policije,
• poduzeti sve što je u njegovoj moći da se otklone nove opasnosti koje mogu nastati na mjestu prometne nesreće i da se omogući normalan tijek prometa te nastojati da se ne mijenja stanje na mjestu nesreće i da se sačuvaju postojeći tragovi, uz uvjet da poduzimanje tih mjera ne ugrožava sigurnost prometa,
• o prometnoj nesreći obavijestiti najbližu policijsku upravu ili policijsku postaju i vratiti se na mjesto prometne nesreće i pričekati dolazak ovlaštene osobe koja obavlja očevid.
• odmah obavijestiti Antropoti Vip Club Concierge service rent-a-car na broj telefona +385 0 91 157 87 27 ili najbližu poslovnicu, za daljnje upute

POLICIJSKO IZVJEŠĆE JE OBAVEZNO!

Izgubi-o/-la sam konfirmaciju o rezervaciji (voucher)

Nazovite nas u što kraćem vremenskom periodu na broj telefona +385 0 91 157 87 27 kako bismo Vam pomogli.

Moj let kasni ili je odgođen

Ako Vaš let kasni, a pružili ste nam informacije o istom, djelatnici poslovnice u kojoj ste trebali preuzeti vozilo bit će u mogućnosti to pratiti. No, u svakom Vam slučaju savjetujemo da kontaktirate poslovnicu kako biste nas informirali o svojoj situaciji. Ako je let otkazan, kontaktirajte nas u što kraćem vremenskom periodu kako bismo vozilo mogli otkazati.

Što ako je poslovnica zatvorena u vrijeme kada želim preuzeti vozilo?

Moguće je preuzeti vozilo van radnog vremena poslovnice uz nadoplatu koja iznosi 225,00 kn/29,33 € + PDV. Za sve dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 0 91 157 87 27 ili na e-mail adresu info@antropoti.com.

Da li je obavezno navesti broj leta u rezervaciji?

Kada navedete broj leta u rezervaciji to nam omogućava uvid u vrijeme Vašeg dolaska i bit ćemo u mogućnosti provjeriti zakašnjenja letova. Bez ove informacije mogli bismo pretpostaviti da se nećete pojaviti i iznajmiti vozilo drugoj osobi.

Postoji li dobna granica za rezervaciju vozila?

Postoji. Minimalna dobna granica je 21 godinu, maksimalna 70 godina. Ukoliko imate 18 – 20 / 71 – 80 godina vozilo je moguće unajmiti uz dodatnu naplatu od 37,50 HRK/5 € + PDV po danu, maksimalno 375,00 HRK/50 € + PDV po najmu.

Jesu li kilometri uvijek neograničeni?

Nisu. Kilometraža varira ovisno o trenutnoj aktivnoj promotivnoj ponudi. Za dodatne informacije kontaktirajte nas na broj telefona +385 0 91 157 87 27 ili na e-mail info@antropoti.com.